Поставити для себе чіткі завдання, виконання яких можна перевірити та виміряти.
1. Розробка вчителем критеріїв оцінювання майбутніх робіт у відповідностю до державних стандартів та діючих програм
2. Створення та ведення щоденників (журналів навчання), які
допомагають оволодівати навичками планування, цілепокладання,
усвідомлення своєї діяльності в проекті
3. Фасилітація вчителем вибраних завдань на етапі їх планування та активне обговорення в процесі діяльності
4. Під час виконання проектних завдань використання оціночних
листів (таблиць самооцінки), які допомагають у розвитку самостійності,
дозволяють порівняти поставлені завдання з проміжними результатами,
перевіряти та виміряти результати на кожному етапі
5. Перевіряти та корегувати чіткість поставлених завдань допомагає рефлексія
Немає коментарів:
Дописати коментар